بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باید تا آخرین لحظات هم امیدوار بود

وای از دست این شریفات...!

در بازی استقلال با شاهین بوشهر آبی پوشان تهرانی در نیمه اول نتوانستند از موقعیتهای مسلم گلزنی خود که اغلب توسط اسماعیل شریفات با بی دقت از دست دادند،در نهایت نتوانستند در نیمه دوم هم کار خارق العاده ای انجام دهند و فقط آبی پوشان توانستند یک گلی که در نیمه اول بر خلاف جریان بازی دریافت کرده بودند را از روی کرنر خوب فریدون زندی و ضربه سر زیباتر یرکوویچ جبران کنند.

در این بازی کادرفنی استقلال از وجود وجود آندو تیموریان به علت سه کارته بودن محروم بودند و از خسرو حیدری و آرش برهانی به دلایلی که برای من هوادار نا معلوم بود به مصاف شاهین بوشهر رقتند.

آبی پوشان با از دست دادن این دو امتیاز حساس اختلاف 3 امتیازی با صدر نشین لیگ پیدا کردند و حالا می توان گفت دیگر سرنوشت قهرمانی استقلالی ها صرفا دیگر دست خودشان نیست و علاوه بر اینکه باید درسه دیدار باقی مانده خود به پیروز باشند،باید منتظر شکست تیم سپاهان در سه دیدار باقی مانده هفته های پایانی لیگ نیز باشند.

استقلالیها گره ای را که خودشان می توانستند با دست خود باز کنند،حالا باید برای باز کردن آن با دهان هم تلاش کنند تا شاید بتوانند قهرمانی لیگ را به دست بیاورند.

در ابتدای قصل در دو سه مطلبی که در مورد مهاجمین و به خصوص اسماعیل شریفات نوشته بودم و در رسانه ها هم به این موضوع خیلی پرداخته شده بود،عدم دقت مهاجمین استقلال در ضربات آخر بود و پیش تر نوشته بودیم که اسماعیل شریفات با از دست دادن موقعیتهای مسلم گلزنی امکان اینکه در پایان لیگ حسرت ما هواداران بیشتر از قبل کند،وجود خواهد داشت.

شریفات در بازی با شاهین بوشهر باز هم دو موقعیت 100% گل را با بی دقتی تمام از دست داد!شریفات در صحنه ای که حتی وحید طالب لو را دربیل زده بود دروازه 7.5 متری را کج دید و توپ را با خارج چهارچوب زد.گلی که اگر به ثمر می رسید می توانستیم قهرمانی را بیشتر لمس کنیم و به آن نزدیک شویم.

مع الوصف ما هواداران باید این سه هقته پایانی را همچون هقته های قبل از کادرفنی و بازیکنان تیم محبوب خود حمایتهای لازم و کامل را داشته باشیم و نا امید نشویم و امیدوار باشیم همچون آخرین قهرمانی ی که در لیگ برتر در مشهد بدست آوردیم دوباره با کمک خداوند و تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم جشن قهرمانی را در آخرین لجظات بر پا کنیم.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت1:07---5 ارديبهشت 1391
سلام.آقا رضا دیگه فکر کنم بازی از این مهمتر و سرنوشت سازتر وجود نداشت!حتی اگر بازی الریان را هم از خسرو استفاده نمی کرد به نظر من بهتر از این بود که جلوی شاهین بازی نکنه!این دسته کم گرفتن تیم حریف توسط سرمربی تیم را نشان می داد و ...!

امیر خادم
ساعت1:03---5 ارديبهشت 1391
سلام.آقا رضا دیگه فکر کنم بازی از این مهمتر و سرنوشت سازتر وجود نداشت!حتی اگر بازی الریان را هم از خسرو استفاده نمی کرد به نظر من بهتر از این بود که جلوی شاهین بازی نکنه!این دسته کم گرفتن تیم حریف توسط سرمربی تیم را نشان می داد و ...!

توکلی
ساعت0:57---5 ارديبهشت 1391
من نمیدونم تو این شریفات چی دیده این مظلومی که اینقدر بهش بازی میده از همون اول ازش بدم میومد

پدرام لطیف کار
ساعت0:57---5 ارديبهشت 1391
برادران چرا جوش میزنید سپاهان 3 تا ازی تو خونه داره 2 تاشو هم ببره قهرمانه


سجاد چلمبری
ساعت0:56---5 ارديبهشت 1391
ایشاالله سپاهان بازی با شاهین و ذوب امتیاز از دست میده و ما هم همه رو میبریم و قهرمان میشیم


حامد شادان 1391/02/03
ساعت0:52---5 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز... ممنون... انشاالله هرچه قسمت باشه همون ميشه.... انشاالله هميشه شاد و شادان باشيد...


حامد اقدامی
ساعت0:51---5 ارديبهشت 1391
1391/02/03
لعنت به شریفات. این بازیکن در سطح لیگ یک هم نیست.کار مثبت انجام نداد



رضا شکیبا
ساعت0:50---5 ارديبهشت 1391
من نمیدونم تو این شریفات چی دیده این مظلومی که اینقدر بهش بازی میده از همون اول ازش بدم میومد



رضا شکیبا
ساعت0:42---5 ارديبهشت 1391
بهنام ازین اتفاقا تو ایران زیاد میفته(پیرهن شبیه هم پوشیدن و...)بزار چندتا ازین اتفاقا رو بگم.مثلا همین که بازیکن رو روز بازی میبخشن .یا بازیکن اسمش تو لیست نیست و چند دقیقه مونده به شروع بازی زنگ میزنن اسمش که میاد هیچ بازیم میکنه.یا رییس سازمان میره تبریز کرار رو که تو گوش داور زده بود میبخشن .یا تراکتور میاد هم روز بازیشو خودش تعیین میکنه هم ساعتشو هم ورزشگاهشو...بازم بگم؟ بعدشم من میدونم تیم هرمزگان صعودش قطعی شده اما هیج دلیلی نداره وقتی میبینه تیم حریفش 2تا رقیب داره بیاد تیم دومشو بزاره.حتما خواسته بهشون استراحت بده!! درضمن شما به حرف آقا امیر ج ندادید که گفت چجوری تیمی که بودجش 150 میلیونه وهیچ کسی رو هم تو فدراسیون نداره لابی کنه؟ متاسفانه شما زورتون گرفته که چند میلیارد خرج کردید اما یه تیم با 150 میلیون بالای شما قرار گرفت.مدبر عامل ماشین سازی هم برای اینکه سرتون رو گرم کنه اون مصاحبه رو کرد و شما رو تحریک کرد و به هدفشم رسید وشما سرت گرم شده به این حرفای بی منطق...

behnam darvishi
ساعت0:41---5 ارديبهشت 1391
آقاي امير خادم يعني واقعا نميدوني قضيه چيه يا نميخواي بفهمي؟مگه من گفتم عوض كردن پيراهن تيم بر عدم نتيجه گيري تيم تاثير ميذاره؟ميگم هردوتيم با يك پيراهن وارد بازي شدند تا داور و ناظرا بگن لباستونو عوض كنيد يه ده دقيقه اي رو دير شروع كنند.در ضمن اقاي شكيبا تيم الومينيوم قبلا صعود كرده بود و در اين بازي هم كاملا تيم دومش نبود و اين چه ربطي به ماشين سازي داره؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 2 / 1391برچسب:استقلال,کادر فنی,هواداران,قهرمانی لیگ برتر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com